Veelgestelde vragen

Back-up

  • Hoe lees ik een back-up terug?
  • Hoe maak ik een back-up?

Digitale loonaangifte

  • Bij het ophalen van de berichten van de Belastingdienst loopt de Digitale loonaangifte vast.
  • Het lukt niet een verbinding te maken met de Belastingdienst.
  • Ik krijg geen bericht van de Belastingdienst.
  • Mijn aangiftes worden niet verstuurd.

Installatie

  • Bij het installeren van de update op de SSO-site krijg ik een foutmelding: "Parameter onjuist".
  • Waarom geeft het programma aan dat ik een demoversie gebruik?

Sociale fondsen

  • De berekening van het Sociale Fonds komt niet overeen met mijn handmatige berekening.

Vakantiegeld

  • Het vakantiegeld dat ik ga uitbetalen is niet het juiste opgebouwde bedrag aan vakantiegeld.

VCR

  • Hoe kan ik de premies voor WW, WAO en Zvw controleren?

Werknemergegevens

  • De sectorcode en de risicopremiegroepen zijn onjuist ingegeven. Hoe corrigeer ik dat voor alle voorgaande periodes?
  • Ik heb bij een werknemer ’Datum uit dienst’ ingegeven, maar deze gaat na het boeken niet uit dienst.
  • Wat moet ik doen als ik een verkeerd BSN/sofi-nummer of geboortedatum heb gebruikt?

WGA

  • Ik mag een korting van 50% verhalen op de werknemer. Hoe doe ik dat?

Helpdesk

Helpdesk

Sdu Salaris Office en Netto-bruto-netto

Als geregistreerde gebruiker kunt u voor al uw vragen over de werking van Sdu Salaris Office of het Netto-bruto-netto-programma bij de helpdesk terecht. Registratie wordt gecontroleerd aan de hand van uw klantnummer.

Vraag & Antwoord
Als u een probleem hebt met het Sdu Salaris Office kunt u hier eerst 'vraag & antwoord' raadplegen. 

Bereikbaarheid helpdesk
Mocht u geen antwoord vinden op uw vraag, neem dan contact op met de helpdesk; op werkdagen bereikbaar van 9:00 - 17:00 uur.

Voor vragen over het abonnement:
Telefoon (070) 378 98 80
Voor inhoudelijke of technische vragen:
Telefoon (015) 251 61 32

Fax (070) 378 97 83
E-mail: helpdesk.salaris@sdu.nl

E-mailnieuwsbrief Sdu Salaris Office
Klanten van Sdu Salaris Office worden geinformeerd over nieuwe updates, cursussen en andere ontwikkelingen rond Sdu Salaris Office via een wekelijkse nieuwsbrief. Behalve informatie over Sdu Salaris Office bevat deze nieuwsbrief ook nieuws over actuele ontwikkelingen op het gebied van loonheffingen, sociale zekerheid, pensioenen en arbeidsrecht. Bent u klant van Sdu Salaris Office, maar ontvangt u niet de nieuwsbrief? Neem dan contact op met de klantenservice van Sdu Uitgevers (070-3789880 of www.sdu.nl/service). Mogelijk beschikken wij nog niet over uw (juiste) mailadres.