Veelgestelde vragen

Back-up

  • Hoe lees ik een back-up terug?
  • Hoe maak ik een back-up?

Digitale loonaangifte

  • Mijn aangiftes worden niet verstuurd.

Sociale fondsen

  • De berekening van het Sociale Fonds komt niet overeen met mijn handmatige berekening.

Vakantiegeld

  • Het vakantiegeld dat ik ga uitbetalen is niet het juiste opgebouwde bedrag aan vakantiegeld.

Werknemergegevens

  • De sectorcode is onjuist ingegeven. Hoe corrigeer ik dat voor alle voorgaande periodes?
  • Ik heb bij een werknemer ’Datum uit dienst’ ingegeven, maar deze gaat na het boeken niet uit dienst.
  • Wat moet ik doen als ik een verkeerd BSN/sofi-nummer of geboortedatum heb gebruikt?

WGA

  • Ik mag een korting van 50% verhalen op de werknemer. Hoe doe ik dat?

Helpdesk

Sdu Salaris Office en Netto-bruto-netto

Als geregistreerde gebruiker kunt u voor al uw vragen over de werking van Sdu Salaris Office of het Netto-bruto-netto-programma bij de helpdesk terecht. Registratie wordt gecontroleerd aan de hand van uw klantnummer.

Vraag & Antwoord
Als u een probleem hebt met het Sdu Salaris Office kunt u hier eerst 'vraag & antwoord' raadplegen.

Bereikbaarheid helpdesk
Mocht u geen antwoord vinden op uw vraag, neem dan contact op met de helpdesk; op werkdagen bereikbaar van 9:00 - 17:00 uur.

Voor vragen over het abonnement:
Telefoon (070) 378 98 80
Voor inhoudelijke of technische vragen:
Telefoon (015) 251 61 32

Fax (070) 378 97 83
E-mail: helpdesk.salaris@tsagroup.nl